czwartek, 13 sierpnia 2009

Sama słodycz !!!

Czas na słodycze :-)
Na początek otwarcie nowego sklepu z cudo stempelkami, - udało mi się już zakupić pierwsze stempelki - CUDOWNE ARINKI
Zapraszam wszystkich do sklepiku POLPOMP

oraz na Oliwienowo-Żabkowo-Nowalinkową stronkę z inspiracjami.
Przy okazji można zostać szczęśliwym posiadaczem POLPOMP-owych słodkości !!!

Cukierkowo .. wkoło nas..
Nulka..świętuje swój 2 roczek blogowania i można zgarnąć takie to oto cudeńka:.. mniaaami
I za pośrednictwem Rudlis .. dowiedziałam sie o kilku zagranicznych słodkościach :

Bev rozdaje cuda cudeńka:

Michelle kolejne:

Sarita również:


A do tego wszystkiego Ania z fioletowego poddasza osłodziła mi życznie wyróżnieniem,
za które jej baaardzo dziękuję :*



a ja przekazuję ją skromniutko dalej SentiMenti, Rosalii oraz Lili

1 komentarz:

  1. dziękuję kochana, jest mi strasznie miło. w pas się kłaniam...
    wakacyjne pozdrowienia ślę :D

    OdpowiedzUsuń