czwartek, 22 kwietnia 2010

"Zamów dla nas tam na górze małe piwko"

Nie będę oryginalna twierdząc, że "dawno mnie tu nie było" i pisząc ciągle o braku czasu itp.itd..itp..
Od ostatniego wpisu mija prawie miesiąc. Miesiąc, w którym po ciężkiej i mroźnej zimie - ziemia budziła się do życia. Za oknem słońce i soczyste kolory ładują nas pozytywna energią - Ostatnio zachwycałam się kwiatami Magnolii.. przecudne, ale ten miesiąc przyniósł ze sobą również smutek..łzy.. żałobę.. Rozpisywały się o tym wszystkie gazety.. wszystkie media mówiły i dalej mówią o tragedii jaka stała się 10.04.2010. o stracie taki wielu Wielkich. Stracie która chcąc nie chcąc dotknęła nas wszystkich.
A dziś dotarła do mnie kolejna szokująca wiadomość. A tak niedawno pływałyśmy razem po wodach Chorwacji..
a wczoraj "Pstryk i wszystko zgasło".


Iwa
"tam na obłoku hen nie zapominaj nas, niech Ci się wieczny sen rozjaśnia raz po raz.

Czasem zanuć sobie o nas od niechcenia - do widzenia, do widzenia, do widzenia.
My po kilku długich zimach i jesieniach zasiądziemy obok Ciebie - do widzenia.
Charakteru i figury tam nie zmieniaj - do widzenia, do widzenia, do widzenia.
My jesteśmy tu na ziemi naprzeciwko, zamów dla nas tam na górze małe piwko."

Z reguły rozważania tego typu zostawiam dla siebie..., ale dziś pomyślałam, że, notoryczna myśl o upływającym czasie, o śmierci, towarzyszy mi zawsze, nawet w moich pracach.

Nie pokazywane jeszcze wpisy do albumów wędrujących

Ani z fioletowego poddasza







Asieńki - Sentimenti



Tekst piosenki Agnieszki Osieckiej "Pożegnanie Poetki"

6 komentarzy:

  1. Fajne wpisy, zwłaszcza ten pierwszy z Twoją fotką mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wpisy, aż żałuję, ze się nie zapisałam... że się nie odważyłam... piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przykre wieści i ton Twojego wpisu smutny, pozdrawiam ciepło :) i do zobaczenia-wreszcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne wpisy!
    Ściskam w pasie i moc pozytywnych myśli przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. te wpisy powaliły mnie na kolana i dobrze o tym wiesz ;-), zmacałam ośliniłam i poszły dalej w świat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpisy cudne!

    Trzymaj się Natalko ciepło. Jakby co, to pisz, dzwoń.

    OdpowiedzUsuń