poniedziałek, 9 listopada 2009

Na świąteczną nutę cd.

Dziękuję, Wam Dziewczyny, które tu zaglądacie i wpis pozostawiacie, a jak nie pozostawiacie to i tak baaaaardzo dziękuje za odwiedzinki
- jesteście moim motorem :-)


Jutro znów spotkanko lokalnych papierowo(i nie tylko) nawiedzonych kobiałek, które uwielbiam (mam nadzieję, ze nikogo nie uraziłam) cieszę się bardzo, bo ostatnio nie mogłam być na spotkaniu. Przygotowałam wejściówkę..ale na razie pokazać nie mogę - obiecuje, ze będzie w następnym poście...a i bedzie tez mój pierwszy poważny album scrapbookingowy.. fotek "zajawkowych" brak.
A teraz dalej _____________na świąteczną nutę :
Stickersowo na zimowo - powstala kilka takich podobnych karteczek- bardzo nieśmiało się przyznam się , że mi się podobają - a co :-)

I odrobina wiosny na te jesienne dni ponure - witrażykowa brygada motylkowa :-)


A tym czasem jade ładować akumulatory...
i zanawiedzić muzeum Salwadora Dali

... uwielbiam takie tygodniowe urlopy :-)

5 komentarzy:

  1. nie tylko dziewczyny tu zaglądają :P

    no i poproszę o wyjaśnienie zagadki z tłem, bo mnie wierci i zgaga męczy przez to przeokrutnie

    ktk:*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne sa te czerwono-złote karteczki! a te witrażykowe motylki! bossssskie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczki świetne.
    witrażowe motyle wpadły do mojego serca i chyba tam zostaną.są cudowne. ja od dawna zauroczona jestem witrażem. teraz stawiam pierwsze kroczki w tej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne, nie dziwie się Tobie, mająw sobie coś

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Bożego pokoju na okres Świąt i w Nowym Roku 2010

    OdpowiedzUsuń