niedziela, 31 maja 2009

NA DZIECIĘCĄ NUTĘ

Naładowana energią po króciutkim urlopie znów zaczęłam tworzyć, teraz robię albumik
z podkładek do piwa- zainspirowana pracą SentiMenti, ale zanim go skończę to jeszcze potrwa.
Więc wygrzebałam zrobiony już wcześniej albumik dla Chrześnicy mojego Brata,
którego jeszcze Wam nie pokazywałam:

Taaam taaam oto moj Wordbook:
(fotki trochę niewyraźne, ale chyba coś tam widać)













A na koniec jeszcze wspaniałe cukiereczki, które rozdaje:
MonaLisa
oraz
Emily

2 komentarze:

  1. śliczny śłodziutki (w końcu dla małej księżniczki) album, piekną będzie miała pamiątkę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno tu nie zaglądałam a tu tyle nowości... Podziwiam ogrom pracy jaki włożyłaś w ten wordbook! Cukierkowe dzieło:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń