sobota, 18 kwietnia 2009

Nadrabiam czasowo - Prezenta i Spotkania

Jakaś totalna masakra, od dłuższego czasu nie mam czasu na to by usiąść zebrać myśli..napisać posta i uaktualnić mojego bloga, nie mówiąc już o szperaniu i udzielaniu się na forum. Miesiąc kwiecień pomimo świąt i fantastycznej pogody jest dla mnie jakimś nieudanym. Mam nadzieje, ze maj będzie o niebo lepszejszy.
Troszkę tworze, na szczęście staram się zrobić fotki i tak oto powstał przydatny w kuchni prezencik dla mojej koleżanki. ( Zdjęcia fatalne.. chciałam jakoś poprawić..ale szlak trafił mój program do zdjęć :()




Jeszcze przed świętami zostałam zaproszona przez Natalię na spotkanko w jej czterech kątach. Wooow ale było świetnie... mimo iż nie udzielam się za dużo na forum i tylko staram się pojawiać na comiesięcznych spotkaniach, to dziewczyny przyjęły mnie bardzo ciepło.. ale to chyba jakaś kombinacja fluidowa i nadawanie na podobnych falach :-) foto relację ze spotkania znajdziecie oczywiście na blogu Natki.

Dziękuję baardzo Natalii i wszystkim ..wszyściuchnym, którzy motywują mnie do pracy twórczej. Dziękuję również za nawiedziny i komentarze na moim blogu i zapraszam częściej - postaram się być bardziej on-line.

A teraz ruszam do Heliosa ..pobawić się twórczo w świetnym gronie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz